actueel weer
Logo Telegraaf Logo WUZ
  • HOME
  • WUZ IN BEELD
  • MIJN WUZ
  • REDACTIE
  • OVER WUZ
  • BRIEF AAN DE REDACTIE
  • ARCHIEF
  • LOGIN
  • LOGOUT
  • REGISTREER
  • EDITOR

PvdA gevaarlijk voor de democratie

02-11-09 | 16:18
WUZzerr: chipsutrecht  | Utrecht

Ze beweren graag dat de PVV dat is maar de PvdA is dat aantoonbaar. Dit is vrij simpel aan te tonen. Een paar voorbeelden:

1. Het versturen van lesbrieven met bewust onjuiste informatie over andersdenkende partijen.

2. Het niet nakomen van verkiezingsbeloften enkel om aan de macht te zijn.

3. Het bewust naar buiten brengen van informatie gestoeld op valse bevindingen (denk aan het deltarapport)

Zomaar die voorbeelden waaruit blijkt dat de PvdA het niet zo nauw neemt met de democratie in Nederland. Referenda willen ze niet, ook al beweren ze in verkiezingen van wel. Nee het echte gevaar ligt bij de PvdA wat betreft de democratie en niet bij hun grootste concurrent zoals nu beweerd word. Feitelijk vind ik de aantijging dermate vuil en gevaarlijk aan het adres van de PVV dat ik vind dat de PvdA strafrechterlijk vervolgd zou moeten worden voor opruiing en aanzetten tot geweld. Mede omdat in het verleden al bewezen is dat dit soort uitspraken die ze nu doen mensen aan kan zetten tot moord. Hierbij hoef je enkel maar terug te denken aan Fortuyn en van Gogh.


53 Reactie(s) 1 keer bekeken

104
Stem
Tags: PvdA, ondemocratisch

Reageer Stuur door Dit is niet oke

Reageer

Inloggen


U dient eerst in te loggen voordat u kunt reageren:





Heeft u nog geen account? Registreer dan hier. Zzz

Stuur door


Dit artikel is niet oké


Reacties

02-11 | 16:30
suusjedevries  uit Amsterdam
Helemaal mee eens. Maar elke partij de haar belofte niet nakomt is een gevaar voor de democratie.
02-11 | 16:31
janbreux  uit Eindhoven
als we niet snel van de pvda worden verlosf zitten we in een dictatuur helaas zijn we al bijna te laat.
02-11 | 16:33
Liefzijnvoorelkaar  uit Sneek
Ik vind het erg jammer dat de journalistiek hierin niet haar verantwoordelijkheid neemt. Het is inderdaad gebleken dat het inspelen op onderbuik gevoelens via de media heeft geleid tot de moord op twee mensen die niet bang waren om hun eigen geluid te laten horen. Wilders is ook zo`n persoon ware het niet dat hij zich ook bedient van onderbuik gevoelens, iets wat ik kwalijk vind maar nog geen reden om hem de mond te snoeren zoals de zittende garde wil omdat ze bang zijn voor hun eigen hachje. Het lijkt in mijn ogen ook wel eens opzet, alsof Wilders in de politiek is gekomen om een soort clown te zijn zodat belangrijke beslissingen heel snel genomen kunnen worden zonder dat de meerderheid van het volk het doorheeft. Het zou Wilders sieren als hij vanaf nu met feiten zou komen en kan laten zien dat hij verstand heeft van wat hij zegt want dat kan ik nu niet van hem zeggen...Ik snap wat hij wil zeggen maar de nuance is ver te zoeken en hij praat te generaliserend en generaliseren is de werkelijkheid vervormen. Ook praat hij in termen van wij/zij en dat is kwalijk! We zullen met elkaar moeten leren leven en ene zo als het nu gaat gaat het niet goed maar belangen, belangen en belangen?Pim was dan toch een stuk helderder ook al is hij door de media verkeerd neergezet....
02-11 | 16:35
atheist  uit Purmerend
En hopen dat Pechthold met z'n glibberige praatjes ook niet op het pluche komt te zitten, want dan is het van de regen in de drup. Pvda en D 66 op de 0 lijn
02-11 | 16:42
chipsutrecht  uit Utrecht
Beste liefzijn, de moties die de PVV indient, en dat zijn er meer dan de meesten weten, zijn altijd goed onderbouwd met feiten en doorgerekend door de algemene rekenkamer. iets wat je van de meeste andere moties van andere partijen niet kan zeggen. Daarnaast ben ik het met je eens dat het jammer is dat hij een bepaald punt uitgebreid naar voren brengt. Dit kan echter heel gemakkelijk doorbroken worden maar die taak rust bij de bevolkingsgroep zelf. Zolang zij maar het beeld blijven bevestigen dat Wilders ons geeft dan zullen zijn uitspraken steeds heftiger worden. indien ze nu eens zouden laten zien dat het niet zo is, dan zal dat snel afgelopen zijn. Helaas doen ze liever aan bevestiging.
02-11 | 16:44
realist 2  uit Stevensweert
Ik zou me maar niet zo druk maken. DA Christen Democratisch Appèl 1 CU ChristenUnie 1 D66 Democraten 66 6 GL GroenLinks 1 PVDA Partij van de Arbeid 3 PvdD Partij voor de Dieren 3 PVV Partij voor de Vrijheid 124 SGP Staatkundig Gereformeerde Partij 1 SP Socialistische Partij 5 TON Trots op Nederland 2 VVD Volkspartij voor Vrijheid en Democratie Zie de uitslag op: 4http://verkiezingen.wetellenaf.nl/uitslagen.php
02-11 | 16:59
Sjoerd0802  uit Sassenheim
Zo iemand als van der Laan, die is idd gevaarlijk. Manupilatie van het volk ten top. Toespelingen zoals zijn collega Melkert al maakte om de voedingsbodem te leggen voor de tweede politieke moord, met de hoop dat het klootjesvolk de geacteerde verslagenheid van onze 'elite' slikt. En wie weet. ligt het scenario al klaar....
02-11 | 17:07
richard van ravenstijn  uit Hilversum
Momenteel worden we """ geregeerd"""" door een stel gereformeerde dictatortjes c.q. baantjesjagers. Inderdaad is de PvdA gevaarlijk voor de democratie, ze hebben 'm namelijk afgeschaft. Kiezersbedrog na kiezersbedrog, . a.u.b. nooit meer EEN cda en pvdA coalitie. De CU is zo onbetekenend als zinloos, slechts gebruikt voor de zeteltjes te vullen. D66 doet 't al 43 jaar goed als oppositiepartij. Altijd veel geblaat en weinig wol. Zodra ze regeringsverantwoording krijgen, zakken ze altijd terug naar 2-3 zetels. Zal nu ook niets aan veranderen. Dus denk even na voor je je stem weggooid. Ik stem in ieder geval op iemand die door de anderen verguisd wordt, heb zo 't idee dat ik dan in ieder geval veel beter zit.!!!!!
02-11 | 17:13
frederik44  uit Hilvarenbeek
Ik kan niet anders concluderen dat de PvdA ddodsbang is voor de verkiezingen. Laat deze angsthazen maar door het ijs zakken. Voor mij die meneer met blonde kuif .
02-11 | 17:25
geen wilders  uit Aalten
chipsutrecht Iedereen weet dat Wilders met 28 zetels op zijn hoogtepunt staat en als hij dergelijke aantijgingen aan het adres van v/d Laan en Pechthold doet zijnopulariteit alleen zal afnemen dus als Geert nog wat wil zal hij dat op een fatsoenlijke manier moeten doen anders is er van de 28 in 2011 niet veel meer over.
02-11 | 17:27
Mr. E. Baron van Toppinghe  uit Ulvenhout
De PvdA weet wat goed is voor Nederland. Net als in de andere Europese landen, waar het socialisme ook eindelijk uitsterft (zie: bijvoorbeeld de recente verkiezingsuitslag in Duitsland) richt die partij zich ook hier te gronde. Types als Van der Laan - een salon-socialist pur sang - laten niets na om het verloederende beeld, van wat ooit een respectabele partij was, te versterken. Ga zo door, zou ik zeggen.
02-11 | 17:27
Henk_Veenendaal  uit Veenendaal
Voor alle politici geldt hetzelfde: ze kicken op macht en invloed ! HG
02-11 | 17:28
fritsspits4  uit Klimmen
Geert,het loopt hen dun door de broekspijpen.Mijn stem heb je.
02-11 | 17:30
realist-gouda  uit Gouda
Geen Wilders die 2 heerschaapen die je noemt behoren tot de zelfde leugen achtige linkse kliek waar het Nederlandse volk kotsmisselijk van word.
02-11 | 17:30
PeterLang26  uit 's-Gravenhage
Wie denk dat politici en/of politieke partijen 100% te vertrouwen zijn is erg naïef. En het maakt echt niet uit uit welke hoek ze komen. Denk nu niet dat de PVV wel al hun beloften nakomen. Over een tijdje zult u merken dat het allemaal bar weinig uitmaakt welke partij aan de macht is. Aan het eind van de rit zult u zich net zo belazerd voelen als bij welke politieke partij dan ook.
(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 17:37
Piet59  uit Amsterdam
Een wel erg flauwe jijbak. De PvdA is geen eenmanszaak maar een democratische partij, itt de PVV. En vooralsnog roept de PvdA niet op om onze militairen uit Uruzgan terug te halen om ze tegen de eigen bevolking in te zetten. Ook heb ik ze niet horen eisen dat de politie gericht op burgers moet schieten. Dat er geen normaal mens naar Wilders luistert maakt de PVV echter geen minder geweldsbeluste beweging.
(Deze reactie is verwijderd)

(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 17:46
ziekvanpolitiek  uit 's-Gravenhage
Er zijn een paar punten in de reacties die ik niet begrijp. Onderbuikgevoelens bv. Wat wordt daar mee bedoeld? Intuitie? Dingen aanvoelen? Dat lijkt me niet slecht. maar dan vraag ik me af waarom het wel goed is als Bos cq onderbuik gevoelens heeft en dezelfde gevoelens van de kiezer bespeelt maar dat het een beschuldiging van iets verwerpelijks is als Geert Wilders de onderbuikgevoelens van de kiezer zou bespelen. Ook vind ik dat er arrogantie in door klinkt alsof de kiezer niet zou weten wat goed voor hem is. En een vraag aan Geen Wilders: Hoe weet u dat Geert Wilders nu op zijn hoogtepunt is. Welke informatie wordt achtergehouden?
02-11 | 17:48
ziekvanpolitiek  uit 's-Gravenhage
Cq moet zijn cs.
(Deze reactie is verwijderd)

(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 18:02
wimpie1942  uit Arnhem
Ik word onpasselijk van zo'n wereldvreemd en de realiteit en de waarheid ontkennend verhaal als van Liefzijnvoorelkaar. Overlast, schelden en dreigementen van de intolerante moslimimport worden afgedaan als "onderbuikgevoelens". Het feit dat de moslims door hun gedrag ZELF voor de anti-islamitische houding hebben gezorgd, wordt verzwegen. In de met financiële steun van de "ongelovige honden" waartussen zij maar al te graag en vrijwillig verblijven gestichte islamitische scholen, wordt onderwezen dat alleen de moslims mensen zijn. Over tweedeling gesproken! Ook de opmerking dat wij "met elkaar moeten leven" getuigt van een wereldvreemde kijk op de maatschappij. Ik heb niet om de multiculturele puinhoop gevraagd; deze is mij door de strot geduwd.
02-11 | 18:05
Krachtig terugvechten  uit Oss
Steeds meer bekruipt mij de vraag. Weert wie ben je? m.vr.gr. Steef Hoogendam
02-11 | 18:14
Wuzzer  uit Hoofddorp
Ja, Wilders wordt beschuldigd van haatzaaierij, maar wat is dan wat de PvdA nu doet? Ook haatzaaien, jegens Wilders, omdat hun eigen partij gevaar loopt nu hun concurrent steeds groter wordt. Ze proberen enkel de PVV-kiezers af te schrikken.
02-11 | 18:23
ooievaar1  uit 's-Gravenhage
Het is natuurlijk ook wel een gegen feit, dat Wilsers ALTIJD door de (s)linkse minkukels in de pers aangevallen wordt, als hij tegen een politicus zegt dat het knettergek is, doet hij dat recht in het gezicht, en in de 2e kamer, zijn v/d Laan en Pechtold van die schijtbakken dat ze dat niet durven????
02-11 | 18:29
tjitse01  uit Soest
En dan te bedenken dat we niet eens in een echte democratie leven...
02-11 | 18:41
psopranos  uit Sittard
waar staat pvda eigenlijk voor,niet voor de arbeiders,nee de partij van de alachtonen,pvda is een club die alles ophets en demoniseert de pvv zo erg dat let maar op zeker iets gaat gebeuren met wilders,pvda cda en vvd zijn het ook schuld van pim en theo,kijk maar hoe deze partijen gewerkt hebben om dit klaar te krijgen waar waren deze mensen toen theo vermoord was,balkenende en bea gingen toen naar de moskee thee drinken ,maar de families van deze mensen hebben ze in de kou laten staan,nee elke partij in nederland is bang voor de pvv,geen enkele partij luistert naar het volk ,pvv luister dus wel want de pvv zegt wat de nederlander denk,en nu zijn wij allen die anders stemmen dan pvv rechtsextremistisch,nou dan zit het toch al in ons de laatse 20 jaar want toen was pvv er nog niet.nederland is vol meer als vol,eigen mensen leven onder de aremoede grens 1940 is voorbij,alles wat onze voorouders opgebouwt hebben hebben deze regeringen helemaal verbrijselt tot op het bod bah,word tijd voor een hele grote opstand.in dit bland wij het volk moeten deze mensen op de knieen dwingen,kijk maar naar de banken daar is geen crisses alleen tussen het volk daar zorgen de banken en het kabinet wel voor.net zoals bij de dsb alle spaar tegoeden weg moet je maar eens kijken,denk terug aan wouter bos toen men zei haal het geld weg toen zei deze kwakzalver geen paniek,en wat is er gebeurd,daarom oproep aan iedereen haal het geld maar eens van de banken.dan pas word er geluisterd naar de burger.PVV
(Deze reactie is verwijderd)

(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 19:24
wimpie1942  uit Arnhem
Bar-le-duc, wat een geweldig, zakelijk goed onderbouwde reactie op de PVV! Wat heeft u een kennis van zaken. Zielig.
(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 19:45
Bar-le-duc  uit Amsterdam
Het gaat over de PVV. Een schande dat hij de dood van Theo van Gogh misbruikt voor zijn eigen politieke gewin. Omdat Pechtold en van der Laan nu kritiek op Wilders hebben, zijn ze ineens handlanger in een 5 jaar oud delict. Wilders wordt steeds gekker.
02-11 | 19:47
Bar-le-duc  uit Amsterdam
Wimpie 1942-Het is je goed recht dat je achter Wilders staat, maar dat door dik en dun vind ik een beetje maf en blind. Je mag heus wel nadenken over wat hij zegt. Of vind je het wel makkelijk als er voor je gedacht wordt?
02-11 | 19:49
bierkaai  uit Ouderkerk aan de Amstel
De mening van een grote groep is duidelijk. Aantal reacties, aantal bekeken en aantal stemmen. Waar kunnen we ons dan toch niet samen sterk maken en dit kabinet naar huis sturen nu de PvdA zo lekker laag staat.
02-11 | 19:51
Bar-le-duc  uit Amsterdam
Wilders wil altijd het beestje bij de naam noemen. Hoewel hij dat volgens mij op een totaal smakeloze manier doet is dat vrijwel altijd binnen de grenzen van de wet. Nu wordt hij zelf bij de naam genoemd. Volgens velen valt hij in de categorie extreem rechts. En nu slaat hij volledig op tilt en worden de boodschappers weggezet als potentiele moordenaars. Zelden heb ik zelfs van Wilders in korte tijd zoveel scheldwoorden voorbij horen komen. Tekenend voor de samenleving zoals Wilders die voorstaat. En blijkbaar ongeveer 20% van de bevolking met hem. Laat de overige 80% alsjeblieft het hoofd koel houden.
02-11 | 20:00
Bar-le-duc  uit Amsterdam
mensen,.wat dom, zeg! Stemmen op Wilders omdat je de andere partijen zat bent. Volgens mij stem je op een partij, omdat je het met die partij eens bent en niet omdat je het met andere partijen oneens bent. dus jan met de pet stemt dus maar op Wilders, . Neem dan je verantwoordelijkheid en sticht zelf een partij..Stem vóór iets en niet tegen iets!
02-11 | 20:05
Bar-le-duc  uit Amsterdam
Wat 'n niveau. In plaats van dat Geert inhoudelijk op de beschuldigingen ingaat en met argumenten aantoont waarom Pechtold en vd Laan ongelijk hebben gaat hij schelden en ze uitmaken voor handlangers van een moordenaar.
02-11 | 20:07
Bar-le-duc  uit Amsterdam
mensen wat denkt die man nou, komt met beledigende opmerking over bepaalde volksgroepen, komt met enge ideeen, valt links en centrum aan en trekt altijd zelf de aandacht!! Vervolgens wanneer collegas hierop reageren, hun mening geven, begint meneer te piepen dat hij gedemoniseerd wordt, hij profileert zich als reincarnatie van Pim? Over stemmingmakerij gesproken..als er al iets gebeurt in de toekomst ligt het aan zijn eigen provoceren (fitna) en het feit dat r altijd gekken rondlopen. Wat me opvalt is dat velen die op de PVV stemmen dit vooral doen als anti-stem tegen de gevestigde orde. Typisch voor zulke tijden, de regering kan het niet meer aan (zoals in de rest v/d wereld) en een grote groep DOMME mensen denken dat wonder-wilders ons gaat redden. Laat ons de criminele allochtoon en autochtoon aanpakken en de rest gewoon met rust laten. Mij stoort een boerka net zo weinig als een pak met stropdas of een trainingspak.
(Deze reactie is verwijderd)

02-11 | 21:01
flinder  uit Gouda
Zoooo Chips 1-0 voor jou 68 PUNTEN , das niet mis menig typje heeft er 1 of 2 , Goed stuk , de waarheid , dat zie je , komt altijd naar buiten ! VETTE PUNT van ons .
(Deze reactie is verwijderd)

(Deze reactie moet nog gemodereerd worden)

(Deze reactie moet nog gemodereerd worden)

03-11 | 00:07
greetje62  uit Delft
Het klopt dat de PvdA zeer gevaarlijk is voor de democratie, dat komt omdat ze heel verkeerde dingen doen, niet luisteren naar de burger en een eigengereid partijtje aan het worden is, weg ermee dus, mijn stem is voor de PVV, ik wil, net als in Amerika verandering en wel zo snel mogelijk.
03-11 | 02:14
Liefzijnvoorelkaar  uit Sneek
Wimpie, onderbuik gevoelens daar bedoel ik mee dat hij mikt op de onlust gevoelens van mensen die er in mijn ogen begrijpelijkerwijs zijn. Hij komt alleen niet met echte oplossingen vind ik en hij geeft ook niet het hele verhaal maar speelt in op emoties van frustratie en boosheid. Nederland zoals die was komt niet meer terug omdat besloten is dat er een EU moest komen en dus vrije toegang van personen en goederen! Wat kan Wilders daar nu nog aan doen? Ik ontken niet dat er problemen zijn en zoals ik ook al heb getypt ben ik het niet eens met hoe het nu gaat dus u reageert emotioneel en dus vanuit uw gevoel en niet die van mij. Daarmee duwt u mij in een hoek waarin ik mijzelf niet plaats..ziet u nu hoe gevaarlijk het is een idee of mening op uitsluitend emoties/onderbuik gevoelens te baseren?
03-11 | 02:21
Liefzijnvoorelkaar  uit Sneek
Wimpie, hij kan zich ook bezighouden met feiten en middels feiten kan hij toch iedereen onder de tafel praten? waarom kiest hij dan voor een populistische aanpak van veel schreeuwen, want dat doet hij! Dat een multiculturele samenleving ons door de strot is gedrukt ja dat ben ik met u eens maar waar was u toen het begon? De Grondwet is al bijna getekend! Vrij verkeer van goederen en personen, Globalisatie? We zullen moeten samenleven en discussie lijkt mij beter dan haat zaaien met als gevolg geweld. Nogmaals, zoals het nu gaat ben ik het ook niet eens. Nederland alleen voor Nederlanders? Dan worden we niet meer serieus genomen door andere EU landen, boycot? Er zijn veel Moslims wimpie en ook nog allemaal met verschillende opvattingen over de Islam..dat is een feit
(Deze reactie moet nog gemodereerd worden)

03-11 | 07:53
wimpie1942  uit Arnhem
Bar-le-duc, de politici die in hun arrogantie denken de wijsheid in pacht te hebben, zijn die van de gevestigde en vooral zich "progressief" noemende politieke partijen. In de PvdA en vooral Groen Links zijn het de regenten en omhooggevallen studentjes die minzaam glimlachend de beslissingen voor en over het in hun ogen "domme klootjesvolk" nemen. Dacht u dat er ook maar één arbeider het eens is met de politiek van minister Koenders en staatssecretaris Albayrak? Of de schandalige zogenaamde milieumaatregelen van Groen Links, waardoor de benzine en het aardgas nauwelijks zijn te betalen? Ofschoon Groen Links geen regeringspartij is komen dergelijke maatregelen vaak uit de koker van deze club. Omdat ik in de loop der jaren hierover ZELF heb nagedacht, stem ik op de PVV.
(Deze reactie moet nog gemodereerd worden)

03-11 | 10:56
bierkaai  uit Ouderkerk aan de Amstel
Wimpie, hoe zie jij Wilders in de internationale politiek met zijn kaliber diplomatie?
03-11 | 18:21
chipsutrecht  uit Utrecht
Bierkaai, wat heeft Wilders met internationale politiek te maken? Tuurlijk wij doen mee in Europa en hij heeft daar ook mensen rondlopen. feit is dat Wilders omkomt voor Nederlandse belangen in tegenstelling tot diegenen die nu regeren. Die komen enkel op voor eigen belangen! Ik denk trouwens dat de internationale politiek flink opgeschud zou worden. Dat zijn namelijke dezelfde soort lui als die nu Nederland regeren. Ik heb er niks mee dus. En Nederland zal echt niet geboycot worden hoor.

Gerelateerde Artikelen

  • 27-06
    PVV niet mee regeren: ondemocratisch
  • 31-05
    Commentaar: PvdA Woedend
  • jul-09
    Journalistiek en democratie in Zeeland
  • mrt-09
    Generaal Pardon heeft geen aanzuigende werking van 89%
  • nov-08
    Twee kampen
  • okt-08
    Bos en PVDA grote winnaar.
  • sep-08
    Gegoochel met cijfers
  • sep-08
    Lodedwijk de linkse propagandaleider
  • jun-08
    Fort Lunet 1 Utrecht beschermd democratie?
  • jun-08
    "Notulen PVDA congres"
  • jun-08
    Aanvulling op Rita .
  • jun-08
    Petitie NEE tegen EU grondwet is aangeboden
  • jun-08
    Linkse propaganda voor prinsjesdag gestart
  • jun-08
    Amsterdam is blut
  • mei-08
    Mijn email aan het PvdA, doet u mee? (vervolg)

Laatste Artikelen

  • 11:20h
    Politieke belangenverstrengeling genant
  • 11:04h
    Eeuwige vlucht
  • 10:56h
    Pedoseksuelen en aanhang zijn er maar druk mee
  • 10:52h
    Verhoging boetes
  • 10:38h
    Mama is boos!!!!!
  • 10:36h
    Oproep om Wilders te onthoofden
  • 10:31h
    STELLING: Wintersport op retour
  • 10:24h
    UITSLAG STELLING: Stemmers zien overleg stranden
  • 09:38h
    Immigratie
  • 09:37h
    Wat gebeurt er met haatzaaiende sjeik?
  • 08:51h
    Het verhaal over de Taliban
  • 08:24h
    Formatie, alle betrokkenen kunnen niet anders meer

zoeken

TOP TAGS

aow balken bank belast bos cda crisis foto geld islam kabinet kinder link nederland oep ouder politie politiek pvda pvv recht red reger stelling uitslag verkiez voetbal vvd wanbeleid wilder Meer tags »

TOP WORDS

amsterdam ander antill balken belast betal beter bezuin brief burger crisis curacao democratie economie eerst europa europes geert gemeent gewon kabinet kilometerhef kinder krijgt maakt miljoen minder minister moslim nederland nederlander nieuw nooit obama ouder partij politie politiek problem recht reger slecht stelling terug uitslag verkiez vrouw waarom wereld wilder
F.A.Q. Privacy Disclaimer Algemene voorwaarden Adverteren Home Mijn WUZ WUZ redactie Over WUZ

Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
e-mail: info@wuz.nl